ליברמן מכריז מלחמה כנגד היהדות: "תח"צ בשבת ונישואים אזרחיים"

איתי גדסי No Comments on ליברמן מכריז מלחמה כנגד היהדות: "תח"צ בשבת ונישואים אזרחיים"

הכנס של ישראל ביתנו הכריז ליברמן בנאומו, כי לאחר הבחירות ידרוש יאת תיקי הפנים והבריאות. בנוסף יעביר חוק לפירוק המועצות הדתיות. ויעשה רפורמה מקיפה בקצבאות הילדים. עוד הצהיר ליברמן כאילו כבר המנדטים בכיסו, "כי תקצוב תלמודי התורה יותנה בלימודי ליבה"

צילום: Tomer Neuberg/ Flahs90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בכנס של "ישראל ביתנו" נאם הערב (שלישי) יו"ר "ישראל ביתנו" ח"כ אביגדור ליברמן התייחס לתיקים אותם תדרוש מפלגתו לאחר הבחירות ומנה את תיק הביטחון והקליטה. בנוסף הצהיר כי הוא ידרוש את משרד הפנים ומשרד הבריאות. ליברמן שכבר הודיע שייתכן ויתמוך בגנץ לראשות הממשלה, ניסח הפעם את המסר באופן דיפלומטי, "רק מי שיסכים לממשלת אחדות ללא חרדים נתמוך בו".

ליברמן המשיך לדבר כנגד אף השכבות החלשות והצהיר כי "ישראל ביתנו" תדרוש רפורמה מקיפה בנושא קצבאות הילדים. ליברמן לא פירט מה הוא מתכוון לעשות בקצבאות. עוד הוסיף ליברמן כי "ישראל ביתנו" תדרוש שכל סיוע למערכת החינוך החרדית תותנה בלימודי ליבה.

ליברמן המשיך ותקף את נותני שירותי הדת בישראל והכריז כי יפרק אותם: "ישראל ביתנו" תדרוש יישום דו"ח חיים צדוק ז"ל, קרי פירוק המועצות הדתיות והקמת מחלקות לשירותי דת בכל רשות מקומית, במקום המועצות.

בהמשך נאומו הצהיר ליברמן כי יחייב את אזרחי ישראל ללכת ולהצביע בבחירות, כך הדמוקרטיה בעיניו: "ישראל ביתנו" תדרוש שהקואליציה תתחייב לחוקק חוק "חובת הצבעה" בבחירות כלליות לכנסת ישראל, בדומה לחוק הקיים במדינות כמו אוסטרליה, בלגיה ולוקסמבורג, על מנת לעלות את אחוז ההצבעה ל-90%.

ושוב חזר ליברמן לענייני הדת במדינה והכריז כי "ישראל ביתנו" תפעל להפעלת תחבורה ציבורית בשבת, נישואים אזרחיים וגיור על ידי רבני ערים כחלק מהדרישות בהסכמים הקואליציוניים. בנוסף נפעל לביטול חוק המרכולים.



0 תגובות